{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 24 Nov 2014

可能大家都會聽過身邊啲女人提及過一個叫做「亞歷山大」嘅台灣混血B,因為生得夠可愛,堪稱姐篇中港台,但近年其老…媽子以「亞歷山大」嘅名義開咗個FB Page,除咗分享生活照之外,仲有好多疑似「打手」文,結果惹來部份網友攻擊,話佢犧牲個B嘅童年黎賺錢,結果連FB Page都被逼關閉。

其實喺呢個資訊流通得咁快嘅年代,只要個B生得夠可愛,會紅係一個好合理嘅事。就好似近年喺南韓都有一個混血蘿莉B「Breanna」,本身只係同南韓裔爸爸和菲律賓裔媽媽住喺南韓斧山一個小單位,但之從媽媽幫佢開咗個Instagram之後,呢個五歲個蘿莉(同佢一家四口)就吸引過百萬Followers,而且大部份都來自中東。咁你知中東啲油王唔係正常人黎架嘛,於是就由送各種禮物,到全程免費請佢全家去杜拜玩。



如果你突然之間唔記得杜拜啲人究竟有幾有錢,就容許我提提你,杜拜係一個用法拉利F12,Buggati Veyron同麥拿倫MP4-12C黎做警車嘅地方。唔單止請Breanna成家去旅行,出入有名車接送、住五星級酒店,仲名符其實「比獎金,數百萬當係碎銀。比獎品,厚禮是凳凳凳凳」。




結果就係一個14日嘅旅行,變成定居杜拜。至於你問我點解人家啲中東油王會願意養哂佢成家,我諗除咗係佢哋真係太多錢之外,就應該係以下呢個原因啦……你估我搵唔搵到個油王包養我呢Hea?



作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024