{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 Jun 2016
聯絡、統籌、翻譯:健一郎
千呼萬喚,石川恋嘅訪問終於見街啦!如果大家有留意開佢,甚至只係睇過之前嘅預告,相信都會知道佢有幾靚。而目到真人嘅北村同健一郎更加將佢譽為「MenClub影過最正嘅女仔」!換言之,佢比杉原杏璃星名美津紀板野友美生田佳那等等都更加正!至於佢有幾正?我唔直接答你,我用圖答你!


石川恋嘅成名作,係坪田信貴嘅暢銷小說《学年ビリのギャルが1年で偏差値を40上げて慶應大学に現役合格した話》拍攝封面,即係早排有村架純BB做嗰套《奇蹟補習社》嘅原著,當時嘅佢一頭金髮MK妹(OKOK,渋谷系)嘅打扮已經吸引唔少Fans,早排變返黑髮之後人氣更加係一飛沖天去,究竟係邊個咁聰明,叫佢轉返黑髮嘅呢?

「是在日本一個叫”有吉反省會》的電視節目裡,有希望我染成黑髮的企劃,所以我就染成黑髮了(變成黑髮後大家的反應好嗎?) 是的!嘻嘻!染成黑髮後不但多了粉絲,而且還有很多人也說我黑髮比較好看,所以我認為大家對黑髮的印象也很好!(你個人比較喜歡金髮還是黑髮?) 嗯~金髮和黑髮也喜歡啊!」



石川恋的另一個特點,係佢西得好好睇--唔係你諗緊嗰個西,我係指佢「西面」西得好好睇。佢唔笑嘅時候不但多咗幾分冷豔,又有一種高高在上嘅高貴感,但同時又令你不期然想衝過去親吻佢嘅右腳(快點來踐踏我)!

「見過我的人也說我和照片的感覺是180度不同,我想是有點天真無邪的感覺吧!」但呢個咁簡短嘅答案真係一啲都唔天真無邪呢!



我唔知現埸睇嘅北村同健一郎點諗,但由香港MenClub同事組成嘅陪審團就一致認為石川恋正還正,但真係太瘦。而且唔係冇身材嗰隻瘦,而係見到肋骨嗰種瘦!雖然令我諗起最愛嘅希志BB,但以觀賞嘅角度黎講都係太瘦啦!

「興趣的話我最近愛上了做健身運動,我很喜歡和經常鍛鍊身體的! 喜歡的食物是~~涮涮鍋,嘻嘻~~很喜歡啊!還有什麼呢~喜歡的顏色是紅色!至於動物,我喜歡狗,我有養狗啊!」




人氣急升,工作自然就會增加。石川恋於三日時就推出首本寫真集《LOVE LETTERS》,一推出就成為ORICON上嘅寫真集銷量冠軍,比起AKB48總冠軍指原莉乃同期出嘅《スキャンダル中毒》更好賣!當中仲有半裸出鏡添呀!可唔可以叫健一郎幫手買3本返黎?一本睇,一本儲,一本用,三本啱啱好!

「寫真集是在夏威夷的茂宜島拍攝的,拍攝時所有事情都很開心啊!最開心的是什麼呢…?我們去了一個像商店街的地方,氣氛和日本完全不一樣,有很多外國人,而且還有很多沒看過的食物。例如吃了像彩虹一樣的刨冰等等,那很開心啊!拍出來的照片我全部都很喜歡!」



想被石川恋踐踏,都要睇下人家睇唔睇得中你。石川恋BB又會鍾意邊類型嘅男仔?

「 我不太喜歡戶外活動,因為我是一個喜歡室內活動的人。所以也喜歡能在室內一起做大家愛做的事的人。例如一起看書,看漫畫和看電視劇等等,一起悠閒地過時間也不會覺得辛苦的人。例如一起去迪士尼樂園之類的我不太喜歡啊!」



「 印象中香港有很多人呢,還有東西很好吃!但因為我還沒有去過香港所以也不知道該怎麼說,我想去可以吃到很多美食的地方啊!」


「我覺得2023年是充滿轉變的一年,其實是伴隨了好多挑戰。」當被問到她對2023年、亦是她最後一個「二字頭」的年份有甚麼感想時,咖哩 (黃雅慧) 如是說。 「我有兩邊的工作,兩邊都有點變化。」咖哩說。「例如醫美的 ...
menclubgirl
【MenClub Girl】畀啲掙扎 - 黃雅慧 Kelly Wong
29 Dec 2023
雖然現代人早已脫離每晚回家看電視,一晚三套本地劇集由主題曲看到片尾曲的習慣,但網絡的影響力無遠弗屆,現今的劇集只要能夠引起話題,就算你沒看過完整的一集,也能透過網上討論或媒體報導,對劇中的故事、角色有 ...
menclubgirl
【MenClub Girl】不再戀愛腦 - Yvette 陳星妤
31 Aug 2023