{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:MenClub
POSTED ON 30 Mar 2015
呢排氣溫都幾暖吓,係時侯的起心肝來個季度大轉移,將冬季衫入籠,夏裝準備出動!
順手將啲殘殘地嘅皮手袋丟咗佢先,尤其是個白色皮clutch,顏色已經由白變灰,肉酸到死,完全唔敢拎出街用。等等!咪丟住,Leatherism店主Isa話有得救,點救?繼續睇落去啦!

Leatherism,聽個名就知道同皮革好有關係,品牌由兩位愛皮男女Michael同Isa於2009年共同創立,同樣視皮與命,件件皮革製品都係佢哋嘅心肝椗,絕對唔會咁輕易就丟棄一件皮革製品,不如諗方法翻新好過!若然你遇到以上情況,皮革製品色水上出現問題,但condition仍然ok的話,Isa就建議大家進行「染皮」工序,為你件瀕臨丟棄邊緣嘅皮革製品進行翻新,過程非常簡單,屋企都做得!

所須工具

畫筆\掃\毛毛球棒

提示︰視乎所須染色的皮革用品的尺寸,大件的建議用畫筆或掃,細件的建議用毛毛球捧。

調色盤

提示︰非食用器皿亦可

染色劑

提示︰顏色視乎個人喜好

固色劑

提示︰染色後掃上,用作固定皮革色澤

特別效果物料

白霜蠟 提示:可用以製造打蠟效果
稀釋劑 提示︰可令顏色充滿層次感
洗色水 提示︰可淡化顏色

步驟一

先要搖勻染料,將適當份量倒進器皿

步驟二

用毛毛球棒沾上適量染料,順單一方向掃,可掃出明顯橫紋

步驟三

掃上顏色後,大約三十分鐘便會乾透(題外話︰有人會用風筒令顏色快乾,但這樣做會拎皮革失去水份而變脆,因此不太建議大家使用)

步驟四

之後進行固色工序,先搖勻固色劑,取適量掃上皮革,請留意,這個工序會令表面色澤甩掉,屬正常效果。

步驟五

等候固色劑也乾透,可選擇心儀的特別效果物料,重覆使用以上的工序掃上物料,待乾透便可以使用。所有過程合共大概一小時


教完大家染皮之後,順便提醒各位愛皮之士,要定期對自己件心愛皮革進行保養工作,避免最後變得又殘又舊又發霉,繼而落得丟棄收場咁陰公。


所須工具

清潔海棉
提示︰可以乾淨的厚身紙巾或棉布亦可


(左一)Leather Protector 用途︰塗在皮革有保護作用
(右上)皮革妍亮軟膏 用途︰令皮革表面呈乾爽狀態
(右下)皮革潔淨啫喱 用途︰去除皮革表面污物

步驟一

先用海棉沾適量皮革潔淨啫喱,薄薄地塗上一層

步驟二

待表面乾透,再塗上Leather Protector,亦是薄薄地塗上一層
步驟三

最後沾適量皮革妍亮軟膏,塗勻,待乾身後便完成

記得以上保護工作要定期去做,一個月一次就最好啦!

Leatherism
https://www.facebook.com/leatherism.handmade.products?fref=ts


當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024