{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 02 Jul 2015
好多男士買衫嘅時候,都習慣咗唔理三七廿一,仲之將覺得「靚」嘅衫就拎上手,望多兩望就走去俾錢,或者慣性買開邊隻顏色、邊種剪裁就一路買死嗰隻,怕麻煩、唔想諗,呢類都係男士買衫嘅慣性思想,但你要知道,買開唔代表就啱你style,況且,買衫前有幾種因素係需要配合,膚色就係其中一種,但經常性俾人忽略。

普遍嚟講,我哋人類膚色大概分為黑、白、黃三種,每種膚色都有適合與唔適合嘅顏色配襯;


黑皮膚

適合衣色︰基本上所有顏色都可以carry到,越loud嘅顏色越著得出色。
不適合衣色︰大概只有啡色最需要避免,因為黑皮膚好難突顯啡色。

白皮膚

適合衣色︰盡量選擇灰、啡、酒紅、深綠、灰及各種藍色,呢類顏色唔會將白皮膚埋沒。
不適合衣色︰粉色或鮮色都要避免,因為會將你成個人癮沒咗。

黃皮膚

適合衣色︰呢類膚色都可以襯到唔少顏色嘅衣服,不過最好選擇實色,earth tone最佳。
不適合衣色︰黃皮膚一般都傾向黃或綠色,所以要突出自己膚色嘅話,就盡量避免著黃、綠兩色。


當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024