{ SKIP }
文:MenClub jimjimmay  圖:互聯網
POSTED ON 17 Jul 2015

成功令西班牙時裝品牌Loewe起死回生,來自北愛爾蘭嘅年輕才俊設計師Jonathan Anderson,向來作風低調,唔太張揚自已所作所為,但年輕人總要有時候放鬆一下,或者,暫時走出原有世界,得到嘅可能更多。


向來係pop culture指標嘅與Coca Cola,間唔時都會搵嚟時裝大師合作,為品牌經典玻璃樽換個新面貌,Marc Jacobs、Jean Paul Gaultier、Karl Lagerfeld、Patricia Field及Matthew Williamson等等,界別內嘅大師級人馬,都曾先後被邀出手,反應亦都非常品錯,見勢頭好當然keep住去,而品牌最新合作目標就係才子Jonathan Anderson。

是次兩個單位合作,除咗會推出特別版diet coke玻璃樽之外,亦會設計兩款T-shirt及notebook,設計靈感將源自Anderson自家品牌JW Anderson 2015秋冬嘅針織品系列,預告會以相片應用在樽身上,亦是首次。大概仲有一個月時間,即下個月17日,是次聯乘設計就會正式曝光。



當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024