{ SKIP }

POSTED ON 04 Jan 2018
今日下午爆完豐田新Camry到港,夜晚又有新料爆,今次更大件事!之前看過內櫳,新設計新顯示屏,大家會否擔心平治(Mercedes-Benz)G-Class外形會太「新」?本來大鑼大鼓1月15日於Detroit北美車展現身,不過剛剛於網上就出現大量流出圖片,看勻前中後,再重溫內櫳,看來保留了濃烈G-Class風味,G迷收貨嘛?

2018年平治G-Class這些流出圖片來自德國傳媒AutoWeek,可信程度極高。

於1979年已推出,硬朗外形一直深得男人歡心,早年更成為易襯衫潮物。來到今年推出新一代,流出圖如傳聞一樣改動不算大,死忠應該可以放心。不過喜歡同廠新車系車廂設備的,看到新設計內櫳應該同樣很滿意,兩邊討好。最後還有傳聞中的部份規格,就是會更新為9G-tronic波箱,依然會採用梯形車架,懸掛會是前雙願骨、後硬軸,同時亦會新增越野駕駛模式G-Mode。

最新影片

早前發佈的官方影片:
電火難救熄,如果電動車發生意外,電池受損起火,似乎難以避免燒剩棚骨?這輛在波蘭的Lucid Air就因為避開接車而撞柱,而電池損壞之後起火,多隊消防隊到場,但最後都未能盡快救熄,似乎要研究吓引入新技術救電火... ...
autonews
【睇片】Lucid Air燒剩棚骨 電火難救要研究
26 Apr 2024
好耐冇睇Carwow嘅Drag Race,今次三部主角都係有hybrid動力嘅supercar。當中有林寶堅尼(Lamborghini)最新嘅Revuelto,6.5公升V12配三個電動馬達,1,001hp馬力,1,062Nm扭力,四驅,八速雙離合器波箱。對上法拉利(Fer ...
autonews
【睇片】Hybrid超跑Drag Race 林寶Revuelto Vs 法拉利SF90 Vs 保時捷918
25 Apr 2024