{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 07 Nov 2018
其實不是真的出M 1000 RR,只是寶馬(BMW)首次將為電單車推出M Performance選配套件。除了外觀更跑更型之外,配上M系碳纖輪圈、輕量電池及座椅,車身重量亦減輕,而且更有落場專用的Race Mode!
又是意大利米蘭的EICMA 2018消息,繼在facebook專頁睇過本田CBR新車之後,現在輪到10年前推出第一代的寶馬S 1000 RR,擁有新開發的引擎及懸掛系統,引擎輸出亦增加了8hp,最大馬力203hp,用來推動197kg的電單車!雖然已經比現有款式的208kg輕,但加裝M Package後,更可減重至193.5kg。M Chassis Kit更可調校後座高度、swingarm pivot及M sport座椅。
機械人關車咩事呀?佢喺SBX Cars車網拍賣嘛。而且可以由Robot模式轉為Vehicle模式,後輪驅動,時速最高10km/h,如果出到牌,揸出旺角,「落車」嗰吓一定高收視過麥記、拉利啦。呢部日本ツバメインダストリ株式会社製 ...
autonews
【睇片】日本巨大機械人後輪驅動 車網拍賣完夢機會
29 Apr 2024
電火難救熄,如果電動車發生意外,電池受損起火,似乎難以避免燒剩棚骨?這輛在波蘭的Lucid Air就因為避開接車而撞柱,而電池損壞之後起火,多隊消防隊到場,但最後都未能盡快救熄,似乎要研究吓引入新技術救電火... ...
autonews
【睇片】Lucid Air燒剩棚骨 電火難救要研究
26 Apr 2024