{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 08 Oct 2020
很多汽車技術都逐漸被淘汰,但說到最有感受的,對資深車迷來說應該是手動波箱。平治(Mercedes-Benz)的研究與開發部門主管Marcus Schaeffer在接受外國記者Greg Kable訪問時提到,車廠的確將會淘汰手動波箱的生產線。
同時間更會「Substantial reduction in platforms」以及「Very dramatic reduction in combustion engines」,聽落有點一個時代的終結,但其實淘汰程序一早已開始。在美國,自從2011年引入配備六速手動波箱的C300後,就再沒有品牌的行貨手動波箱車款。至於歐洲亦不多,例如英國就只剩下A-Class有手動波箱選擇。
機械人關車咩事呀?佢喺SBX Cars車網拍賣嘛。而且可以由Robot模式轉為Vehicle模式,後輪驅動,時速最高10km/h,如果出到牌,揸出旺角,「落車」嗰吓一定高收視過麥記、拉利啦。呢部日本ツバメインダストリ株式会社製 ...
autonews
【睇片】日本巨大機械人後輪驅動 車網拍賣完夢機會
29 Apr 2024
電火難救熄,如果電動車發生意外,電池受損起火,似乎難以避免燒剩棚骨?這輛在波蘭的Lucid Air就因為避開接車而撞柱,而電池損壞之後起火,多隊消防隊到場,但最後都未能盡快救熄,似乎要研究吓引入新技術救電火... ...
autonews
【睇片】Lucid Air燒剩棚骨 電火難救要研究
26 Apr 2024