{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 27 May 2019
如果大家有印象,都應該一定有聽過日本有間酒吧KURAND Sake Market,咪就係提供一個價錢任飲日本酒,分店遍佈池袋、新宿、涉谷,人氣高不在話,自助任飲都可以咁高質,最近酒吧聯乘銅鑼灣WAKO SAKE BAR舉辦Pop Up,日本酒自助任飲放題,香港都有得飲!
南洋酒店樓上本身的日本餐廳,易手成為WAKO SAKE BAR,以日本酒為主打,第一炮就聯合KURAND Sake Market舉辦Pop Up Store,首次衝出日本,提供 100 多款日本酒任飲放題。由 6 月 1 日起,期間限定一個月,每日限定 60 位,最平價錢只係$98/半小時!平時一杯都要幾十,點飲都有賺,想飲耐少少,仲可以選擇$188/一小時及$368/二小時。
WAKO SAKE BAR 全港首間日本酒任飲放題,提供逾 100 款日本酒、果酒、燒酎及獨家品牌,除了常見的大眾品牌,更有坊間少見的限量酒藏、得獎佳釀、備受女士歡迎的人氣梅酒等,大多專程由日本直送到港,務求令每一位來賓嘗試到多種口味、滿載而歸。餐廳更會按季節不定期更新日本酒名單,即使是常客亦必定會驚喜不斷。

除了可以無限暢飲各種酒類外,WAKO SAKE BAR 更準備了各種不同款式的精緻酒杯,對於

懂得品酒的人來說,使用不同的酒杯,所能體會的滋味也截然不同。




ANCO 紅豆乳酪酒 蕃茄酒 來自兵庫的紅豆乳酪酒,香甜綿滑,就好像一道美味的甜點,來自奈良縣蕃茄酒有著鮮紅色的外表,香氣十足。

初代久太郎 生原酒 ,栃木縣片山酒造的自豪作,酒體渾然天成,入口緊密層次豐富。

WAKO SAKE BAR

地點:銅鑼灣摩里臣山道 23 號南洋酒店 2 樓 (銅鑼灣港鐵 A 出口步行約 5 分鐘)

電話:3619 5358

營業時間:

第一時段 17:30-20:30

第二時段 20:30-23:30

最後入座時間:23:30



建議預先購票,請瀏覽以下網址:
https://www.eventbrite.com/e/wako-sake-bar-x-kurand-sake-market-tickets-62197147342
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023