{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 17 Jun 2020
【我地最勇武】香港高級視聽展國際級音響展覽8月如期在港舉行

2020年全球停擺所有大型展會博覽活動取消,世人過的係疫情下的新生活,多得港人自救本地疫情好像有緩和趨勢。全球第一個如期舉行的大型展會估唔到係來自香港,多年來一直作為亞洲最大音響展覽的香港高級視聽展肯定將如期在 8 月 7 日至 9 日盛大舉行。到時來自全球的大小音響公司產品將匯聚香港。展會話堅信 The Show Must Go On !一場好的展會可能正好帶領世界回到未病發時,大家繼續努力,我細細個就聽講「香港一定得!」 

今年第一個國際性音響展估唔到會係香港舉行,好多人先前估計本年度的各類型大型國際展會應該都搞唔成,還好我們還有勇敢的香港展會代表,音響界的最大型盛事香港高級視聽展每年都會係8月舉行,今年如期舉行就成為熱議的焦點,到時情況會變成點?政府會唔會有變掛唔比人去?外國參展商會唔會提早14日來香港隔離再準備?

當然作為享樂純粹聽玩音響的參加者,上面的問題唔係我的難題,我地的難題只是簡單決定去定唔去,8月份疫情可能已經解脫,正所謂希望在明天,難得有個展會拍心口話The Show Must Go On ! 8 月 7 日至 9 日, 香港灣仔會議展覽中心, 2樓、4樓會議廳及 Hall 3 盛大舉行, 歡迎所有音響勇者一起去參與盛事。」

香港高級視聽展一旦成功肯定會引發全球飢餓已久嘅展會一個一個陸續舉辦,其實韓國最大遊戲展 G-Star剛已宣佈11月遊戲展將會喺韓國釜山如期舉行。 We Are Ready ! 祝下半年世界風調雨順國泰民安,『謀事在人,成事在天』。 不可強也!



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024