{ SKIP }
文:MenClub 玄火  
POSTED ON 13 Sep 2019
「我昨晚去岸邊四面朝,嘩!見有個大姐仔真嬌俏。佢瀝瀝鶯聲頻頻嚟喚大少...仲咪咪嘴咁笑,引到我神魂迷蕩了」尹光呢首《海上風光》,真係好適合形容拳賽上的舉牌女郎(Ring Girl)。但若有一日呢班囡囡突然消失,我哋呢班獨L會否若有所失?
香港也有RingGirl,圖為當年曹星如比賽時的RingGirl Kitty Choi

選舉拉票

10月上旬,澳洲舉行的UFC 243賽事將禁止舉牌女郎現身,希望藉此推動消除性分歧視的革命,未知會否「漫延」至其他國家舉行的比賽。墨爾本市長話:「2019年,我們需要衣著暴露的女性走來走去嗎?舉牌女郎已不再是F1的一部份,格鬥比賽也該行出第一步。」

嘩,咁大件事,原來又關舉選事。呢位市長任期內,先後成功推動去年F1墨爾本分站及飛鏢世界錦標賽禁止舉牌女郎出現,現在輪到向UFC比賽開刀。搞笑的是,上周澳洲嘗試在拳擊上,派出堅挺爆肌的「舉牌男人」,左揈右揈,結果招來台下瘋狂噓爆。

選擇自由

聽人講,毀人飯碗猶如殺人父母,唔係偷唔係搶,無厘頭點解要搵人開刀呢?「我們想說,從來無人用槍指著我們的頭去工作。」消息傳出後,一班從業員開腔抨擊女性主義者,其中23歲的麥干娜本身是健身教練、營養師和舞蹈老師,舉牌只求搵外快,「我們有選擇工作的自由,這是基本人權。」

Arianny Celeste (via The Sun)

百萬收入

話時話,著件少布啲的衫,舉起執牌周圍行,搵到幾多錢呢?2017年《紐約時報》披露,頂級Ring Girl的年薪達到3萬至7.5萬美元,入行11年的Arianny Celeste已進賬超過100萬美元,還未計算名氣帶來的其他收入。一些拳擊迷甚至對Ring Girl的名字背得滾瓜爛熟,可媲美港男對AV的熟悉程度。

13小時工作

對比起UFC平均年薪只有約1.8萬美元,舉牌女郎又真係幾好搵,努力一點,要做百萬富翁唔難,只當副業亦都幾爽,難怪連前度格鬥女王Ronda Rousey都投訴話:「新人打一場比賽得8000美元!」不過,Celeste講過舉牌女郎的工作是對人歡笑背人愁,除了奉旨被男人調戲之外,比賽日的工作時間長達13小時,除了負責歡迎觀眾之外,簽名和拍照也是工作的一部份。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023