{ SKIP }
文:MenClub 玄火  
POSTED ON 30 Mar 2020

疫情仍然嚴峻,目前不單止要在家工作,甚至乎連晚上落街食飯都要盡量避免,全民同心,合力打好呢場疫戰。既然早晚都要留在家中,不如趁機培養一些良好習慣,日後回復正常生活時,都可以生活得更健康快樂。

睇書

都市人過往的生活已夠忙碌,即使有空閒時間,都寧願選擇煲劇、睇戲、打機、補眠等,相信輪極都輪唔到睇書了。以往行書展買落的書,一直都不過是裝飾擺設,難得而家日日要待在家中,不如從新培養睇書這種兒時習慣,除了增進知識,仲可以陶冶性情。

做運動

雖然健身室關了門,落街跑步又驚人多受感染,但在家中都一樣可以培養做運動習慣。簡單的掌上壓、Sit Up、舉啞鈴、轉呼拉圈,再簡單如原地踏步、拉筋、跳繩等,都可以一邊煲劇一邊做,每日30分鐘,經過這兩個月的培養,到回復正常生活後,唔做運動反而唔舒服。

傾電話

政府立例禁止4人以上活動,相信大家在短時間內都沒法與好友相聚,甚至乎連女友都未必可相見。這時候,不如回復返以往未有whatsapp的年代,每日花少少時間與好友、女友傾下電話,講下今日做過咩事,有助增進感情。

反思

忙碌生活之下,我們連反思的空間也不夠。好了,而家日日在家工作,放工後又冇得happy hour,終於可以抽到時間反思一下。反思的範圍可以好闊,工作、關係、前途、計劃、夢想都值得幫自己諗下,回復正常生活後,係咪需要訂立新的目標。

性生活

疫情迫令很多夫妻、同居伴侶都要日日留在家中,日對夜對只得兩個結果,一係生厭而分手,一係感情更深厚。如果是後者的話,就要把握日見夜見的良機,好好地大幹幾場,培養番與對方的親密行為,愛唔止要講出來,仲要多做呀!

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023