{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 30 Jun 2021

隨住iPhone 13發表日子將近,最近網上又開始瘋傳新機情報,近日有位微博博主就貼出多張聲稱係iPhone 13模型機嘅相,並表示有人喺富士康見過一模一樣嘅模型。若然屬實,似乎新機外觀變化不大,只不過係螢幕「劉海」縮細咗,同埋後置鏡頭模組變大咗,至於有冇傳聞中嘅屏下指紋解鎖功能,齋睇相就無從判斷。如果新機真係好似相中咁改少少就拎出嚟賣,大家又會唔會跳過呢一代iPhone呢?

(圖片截自:微博

從相中可以見到,基本版iPhone 13同樣採用雙鏡後置鏡頭設計,不過個鏡頭就唔係好似iPhone 12垂直咁擺,而係對角咁擺。至於iPhone 13 Pro就一樣係三鏡頭設計,但整個鏡頭模組就比iPhone 12大咗啲啲。正面睇嘅話,就會見到iPhone 13系列螢幕「劉海」確實有所收窄,從而提升螢幕佔比。

(圖片截自:微博

先前就有傳聞指iPhone 13系列主鏡頭將會有大改進,而「Pro」機型更會搭載升級版超廣角鏡頭,f/1.8大光圈、6杖鏡片組,並有自動對焦功能,亦有傳聞指所有iPhone 13機型都會有升級版嘅超廣角鏡頭,可能就係用咗新廣角鏡,所以喺相入面見到鏡頭模組變大咗。雖然只係諜照,未必係真正嘅iPhone 13,但至少睇完叫做有個心理準備,就算Apple真係改少少就拎出嚟賣都唔會太過失望。預計iPhone 13將於今年秋季正式發布,到時就知道Apple有冇誠意啦!

資料來源:macrumors

只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024