{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 15 Jul 2021

相信各位Microsoft Office老用戶都對小幫手「Clippy」唔會陌生,最近Microsoft就喺Twitter出文表示,如果篇文多過20,000個Like,佢哋就會將可愛(煩)嘅Clippy回歸Office 365。點知短短一個鐘就夠晒數,截至目前更突破10萬個Like。

呢個表情豐富又熱心嘅小助手早於Office 97出現,主要係幫助Office新手快速了解各種基本功能,周不時就會彈出嚟提供幫助同提示。不過隨住用家熟練Office,就漸漸覺得Clippy成日走出嚟會阻住晒同好煩,最後Microsoft從Office 2007開始完全停用。

其他Office小幫手。

不過可惜(定係好彩?)嘅係,Clippy回歸唔係指佢會再次扮演小助手,而係將Office 365原本嘅萬字夾表情符號換成Clippy。有網友就留言表示,希望Microsoft可以復刻埋其他同期嘅Office小幫手,例如狗狗Rover、巫師Merlin同埋貓咪Links等等。

資料來源:theverge
只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024