{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Jan 2022

我相信任何一個成長於千禧年代嘅男仔,都一定非常熟悉電腦嘅資料夾系統,因為要識咗佢你先可以將啲AV收埋喺「D Drive」入面嘅「我的文件」入面嘅「生肖運程」入面嘅「龍年」入面嘅「右滑鼠」入面嘅「新增資料夾」之中而唔被老豆老母發現。但據多位外國大學教授指,Z世代 (即千禧年左右出世) 原來係唔識用電腦嘅資料夾系統。

圖片:Pixabay、Unsplash

去年九月時,外國媒體《Verge》就報導過,多間大學嘅老師、教授們不約而同地發現學生對於「資料夾系統」毫無頭緒,最多見嘅就係讀理工科 (STEM) 嘅同學做完啲Project唔知Save咗去邊,Save咗又唔知點搵返出黎。據估計,Z世代之所以唔識用「資料夾」,其中一個原因係佢哋現實中已經好少整理紙張文件,所以缺乏「某份文件喺某個櫃桶中嘅某個文件夾入面」嘅概念,自然就唔識用基於同一理念而產生嘅文件夾系統。

另一個原因,就係因為現代嘅電腦、電話都有容易使用嘅「搜尋功能」 ,對於從小就「搜尋」嘅Z世代,電腦更似係一個乜鬼都有、只要輸入關鍵字就會搵到想要嘅嘢嘅大籃,而非一個整齊而且有層次嘅文件櫃。

圖片:Pixabay

作為一般用家,唔識用資料夾系統實在就冇咩問題,但作為工程師,好多時都需要直接輸入文件路徑,令程式能夠使用某個文件,缺乏資料夾系統概念就代表班學生讀書冇問題、智商冇問題,但就係用唔好啲系統。

但計我話,搞到班學生咁嘅最大元兇,一定係ThisAV同Pornhub。想當年我為咗收埋啲辛辛苦苦用56K上網Down返黎嘅珍藏,連點整隱藏資料夾都學埋,依家啲人用個無痕模式就得,自然就唔使學啦!

資料來源:Verge

自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024