{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Jul 2021

作為一個非常討厭食蔬果嘅人,我係一直都唔明點解啲人 (以我觀察,特別係女仔) 咁鍾意食牛油果,不過近日外國網絡就流傳「洗乾淨咗嘅JJ味道好似牛油果」,咁睇黎女仔鍾意食牛油果都唔係一件壞事?

據外國網站《BuzzFeed》報導,「乾淨JJ咪道似牛油果」嘅都市傳聞最早於2019年就已經出現於Twitter之上,接住落黎嘅呢幾年都係以「梗圖 (Memes)」嘅形成繼續流傳,最後傳到去「著名」嘅TikTok,於是又掀起新一輪討論,甚至有人因為呢個都市傳聞而唔敢食牛油果。

當然我就冇辦法用親身經驗話你知究竟乾淨JJ同牛油果係咪真係好似,但根據《The Tab》引述「有經驗人士」嘅描述,「乾淨JJ」嘅味道其實係同一隻乾淨嘅手指冇咩分別,正常黎講就唔會有任何「牛油果味」嘅。所以如果你諗住用「想唔想食牛油果」去約女仔返屋企,對方肯跟你返去都應該會失望收場啦。

另一邊廂,牛油果含有豐富嘅維他命E及鋅,係有助提升男士精子質素及性能力,所以男士食多啲反而係有幫助。希望大家食嘅時候唔好諗起呢篇文啦。

資料來源:BuzzFeedThe TabHealthline

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024