{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Oct 2021

早幾日我就同大家介紹過日本陸奧市為咗「爭取」市民捐款而推出貝殼三點式,而大家都知個重點唔係件貝殼三點式係咩樣,而係如果搵個女仔著起呢三瓣嘢究竟係咩樣。而事隔幾日之後,日本方面就真係有女仔買咗而且親身示範!

簡單介紹一下,就係因陸奧市早前受颱風吹襲,為咗透過「故鄉納稅(ふるさと納税)」制度籌集重建資金,所以就以當地特產帆立貝製作一系列貨品,其中就有呢件貝殼三點式。從Twitter上搵到嘅實試圖可見,件貝殼三點式對於「上兩點」嘅遮蓋都頗為足夠,但「下一點」就似乎有啲危危乎,再加上塊貝殼只係遮到前面而非包裹整個跨下,所以喺現實中見到有人著嘅機會應該零啦。

貝殼三點式成為熱話之後,武田久美子於1989年推出嘅寫真集亦重新受到注目

不過收到嘅日本網友都指,啲帆立貝貝殼打磨得非常光滑,就算貼肉穿著都冇任何不適。另外大部份人都順手買埋真正食得嘅陸奧帆立貝,而且評價都非常好。睇黎今次陸奧市嘅宣傳係成功嘅。

食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024