{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Mar 2022

所有男人都有睇過AV,同時所有男人亦一定聽過「睇得多AV嘅影響」,就算唔引用啲咩研究報告我都講得出:降低性欲、影響勃起能力、影響性滿足度乜乜乜乜咁,反正就係壞處多多咁;但另一邊廂,絕大部分女仔都冇 (或者係唔認) 睇過AV,但原來佢哋睇AV係有益架喎!

卻說早前心理學期刊《Pschological Medicine》刊載咗一個法國研究,團隊搵黎超過20,000名來自全球,但講法文嘅成年人,問佢哋一系列關於個人觀看AV嘅頻密度、性能力自我評估、性功能以及由伴侶性滿足度嘅問題,然後第二及第三年再做另外兩份同樣嘅問卷。結果不出意外地發現,睇得越多AV嘅男士,就更傾向回報有勃起功能障礙、難以高潮、性欲低下等問題,然後又影響埋佢哋嘅性能力自我評估 (例如不滿自己嘅陰莖大小)、以及另一半嘅性滿足度,簡單黎講即係有百害而無一利。

值得一提嘅係,所謂嘅「睇『太多』AV」並無一個客觀標準,對某啲人黎講每日睇15分鐘,可能就已經會導致各種問題。

但另一邊廂,同一個研究就發現女性睇AV幾乎係有百利而無一害:睇得越多AV嘅女性,其性能力自我評估、性功能以及由伴侶性滿足度都全面提升。團體無法單憑呢一個研究知道,點解男女睇AV嘅影響會咁唔同,但就估計可能係同男女睇AV嘅口味不一樣有關。報導指男性偏向睇「Hardcore」或者有癖好 (例如制服、例如角色設定)嘅AV,而女性一般就偏好睇「Softcore」、更貼緊現實一啲嘅AV,而正正係因為長期接觸充滿「味精」嘅AV,男性就會對現實生活嘅自己產生懷疑,「點解我冇人哋咁大咁長?點解我冇人哋咁大隻?我咁嘅樣會有咩人想同我做愛?」從而影響其性欲以至滿足感。

資料來源:Porn use and men's and women's sexual performance: evidence from a large longitudinal sample

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024