{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Apr 2022

有人話,如果能夠將興趣變成搵食方法,你就擁有最幸福嘅工作;咁相信作為男人,大家其中一個興趣都係睇AV啦係咪?咁就啱啦!以下就為大家介紹一份超級荀工,唔需要任何資格,工作內容就係不停睇AV,而且月薪可達HK$25,000!

專門研究性及性玩具研究嘅美國網站「Bedbible」日前就出咗個招聘啟事,請一個「AV研究主管」,據Bedbible內容主管Edwina Caito指,是次研究「希望搵出網上最熱門嘅100條AV片中最常見嘅性愛姿勢,從而知道大眾對AV嘅偏好」。實際工作內容就係不停睇熱門嘅線上AV,然後紀錄當中嘅姿勢、性愛時間長短、高潮次數、男女比例、演員嘅頭髮顏色、語言等等,簡單黎講就即係一路睇AV一路Take Notes。人工方面就由時薪20美金 (約HK$156)到月薪3,205美金 (約HK$25,100)。收兩皮幾嘢喺屋企睇AV,仲唔係世界級筍工?

Bedbible嘅網站話,應徵者唔需要有任何資歷,只要年滿21歲就得,而且由於係100%遙距工作,所以不限地區。不過要成功應徵都唔係咁易,因為據報呢個招聘啟事一出,Bedbible於48小時內就收咗黎自全球嘅31,000份申請,要突圍而出都唔容易呀!

資料來源:Bedbible

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
對大部份女性(以及部份男性)而言,要Post有自己個樣嘅相之前要P一P,已經係接近身體反應嘅自然動作。但大家又有冇諗過,點解人P圖、我P圖,人哋硬係P得特別誇張特別假咁樣嘅呢?近來一個日本研究就發現,其實唔一 ...
thezone
【P圖】待人以嚴? 日本研究發現人類對自己P圖特別寬容
23 Apr 2024