{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 May 2022

日前日本議會通過「AV新法」,有日本議員就進一步提出要立法「禁止有真正性行為的AV (本番演出)」,指出「電視劇嘅殺人都唔係真殺啦,結果多位AV女優都於Twitter發聲,指出「本番演出」無助監管業界,反而會影響AV女優嘅生活,更指出問題根本不在於「本番」與否。

著名女優「天使もえ」日前於個人Twitter發表多個帖文,表示對於「AV新法」嘅意見。佢先指出,「就算我們不做了,除非連FC2及其他非法渠道都取締,否則根本無助解決問題。新法只係令嗰啲自以為對業界好有理解嘅表面上滿足,唔會成為拯救我們的光。」佢更指出「如果日本經濟更加穩定,被金錢吸引去拍攝AV嘅年輕人自然會減少」、「要成為成功嘅AV女優機率其實好細,並唔係大家想像中咁光鮮亮麗,所以如果大家都能夠得到一個豐厚嘅生活保證,會申請入行嘅人自然會減少。但當然,呢個係個人自由。」

另一著名女優「小島みなみ」就指出,因為AV新法令大家關注業界令佢感到高興,又指目前嘅工作環境已經唔錯,希望將來會更好。而「Miru」就表示,雖然AV業界的確好糟糕,但呢份工作同時拯救咗佢。佢話自己係個HSP (高感官處理靈敏度) 人,要佢每個星期五日逼電車,去返一份正常工係好困難,如果冇得拍AV佢可以點算啦?另一AV女優「堀内美香」亦指,如果沒有本番演出,片方及經理人公司嘅盈利能力就會下降,將會冇法承擔邀請其他地區女仔去拍片嘅交通費,結果就係半數女傻都會失業。

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
生成式AI整出黎嘅「AI美女」正在漸漸進入主流目光。除咗社交媒體上出現「AI美女KOL」、《Playboy》早前邀請AI美女擔任封面女郎之外,近日又有外國網站舉行全球首個「AI美女選美」,一眾「佳麗」除咗要鬥靚,仲要鬥「 ...
thezone
【AI】全球首個「AI小姐」選美比賽 考美貌仲考智慧 冠軍將獲10萬獎勵
17 Apr 2024