{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Mar 2023

毒男們 (講緊真毒,偽毒可恥!) 唔太講究個人衛生,其實都已經係大眾共識,但日本近期就先後出現兩單關於「毒男太臭」嘅新聞,擺埋一齊睇,就令人非常好奇究竟日本啲毒男係臭到咩地步呢?

卻說近日位於秋葉原嘅卡牌店「Toreka Birth」於Twitter發出「重要通告」,表示近日店內開設嘅10Yen專區非常受歡迎,但同時亦吸引到好多「缺乏清潔意識」嘅人到訪,搞到間鋪非常臭,就算點滿香薰蠟燭都搞唔掂。所以,店舖指未來店員會主觀地判斷客人們是否太臭,而如果係嘅話,客人一係噴消臭劑 (免費),一係就噴店舖準備嘅香水 (CK的話20Yen一下),否則就唔畀入內。

帖文發佈後,就引來日本網民熱烈討論。但個討論主題,就係唔少曾經去過卡牌鋪嘅人,都同意唔知點解卡牌鋪就會聚集一班「臭宅」。有網民表示朋友曾經於卡牌鋪打工,然後發現9成黎參加比賽嘅人都係臭嘅;亦有人曾經因為另一名客人太臭,忍唔住問佢有冇沖涼,結果對方堂堂正正咁答:「有,一個星期一次」。

注意右下部份嘅沖涼圖案

另一單新聞就發生於較早前。卻說曾聲演《Re:從零開始的異世界生活》女主角「愛蜜莉雅」嘅著名聲優「高橋李依」,早前舉行首場單人現場演出,而演出前佢就於Twitter發佈咗親手繪畫嘅「事前準備」,當中包括提大家要帶啲咩,著咩衫呀咁,但其中兩項就係叫啲Fans黎之前要剪指甲同沖涼,似乎就係「明示」唔少Fans唔太注重個人衛生,結果又引起熱議。

食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024