{ SKIP }

POSTED ON 02 Feb 2018

消息由dbHK發佈,話說著名國際酒評家James Suckling於2018年將會在香港開一間Wine Bar,具體一點是一家Wine Showroom,所有他精選的頂級佳釀,如法國一級莊、Super Tuscans、新世界一線名酒都會Serve by Glass,等各位酒友可以喺舒適嘅環境,慢慢品嚐美酒佳餚。

上年Wine & Dine官方特別設計Robert Parker專區,應該是深深明白到香港人由細到大都習慣「求分數」,考試如是,飲酒亦如是;若你不喜歡RP的重口味個性,可以試試跟隨James Suckling的評分系統,或者你會有新的體會,不過講到尾,分數只僅參考,味蕾才是自己的。

James Suckling雖然每年都會在香港舉辦Great Wines of World、Great Wines of Italy,還有Bordeaux Confidential等活動,但每次只有幾個鐘頭,實在難以讓眾多酒迷嚐遍精選美酒,所以萌生出Wine Bar的想法;這個計劃會與Coravin合作,故葡萄酒都能在Serve by Glass的情況下保持最佳品質。

縱觀香港也確實難找到完美的Wine Bar / Wine Cellar,如酒單選擇不足、空間太細、食物質素普通,很多酒款沒有By Glass,或缺乏具專業水平的侍酒師,總會有些美中不足的地方,希望James Suckling的新計劃不會令大家失望,他朝正式開張,MenClub必會再為大家實地報道。

Source : Drinkbusiness

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024