{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Sep 2019
Seiko呢個牌子大家都識,要講佢嘅高級版,大家亦會知道1960年成立的Grand Seiko,但其實Seiko腕錶整個族譜之中,仲有一個以「高級」為賣點的兄弟——或者叫表兄弟,因為佢唔係「姓」Seiko——1974年成立,今年45歲嘅Credor。為咗慶祝品牌45週年,Credor就推出咗一款限量35隻嘅「木目金腕錶」(GBBY986)。

要講GS同Credor嘅分別,大部著眼點都會在於佢嘅「和風」同程度媲美珠寶的精細拋光打磨,另Credor亦多用其他腕錶罕見嘅物料,做出一股特別的貴麗感。例如呢隻45週年紀念腕錶的錶面,就是用上源自江戶時代的日本傳統工藝「木目金」所造,所謂「木目金」是指工匠把多種顏色不同的金屬熔接,再將其拉長壓平成為一塊金屬,各種顏色層就會被拉出有如木紋一樣的紋理。

Credor今次更加用上18K白金、黃金、玫瑰金及銀四種貴金屬,由杢目金屋的髙橋正樹操刀,錶面成品最後只有0.8mm厚,再配上厚度只有1.98mm的6890手動上鍊超薄機芯,外罩18K玫瑰金錶殼,展現Credor獨有的和風細緻。

GBBY986 HKD$228,000

18K玫瑰金錶殼配木目金錶面

弧形藍寶石水晶鏡面經防眩塗層處理

透視錶背

錶背鐫刻限量編號

鱷魚皮錶帶(棕色)配18K玫瑰金錶扣

日常生活防水30

直徑:37毫米,厚度:7.4毫米

< 6890機芯>

手動上鏈機械機芯

精準度: 日差+25秒至-15

動力儲存:約37小時

寶石數: 22

CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024