{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 02 Sep 2019
上年McLaren公佈McLaren Special Operations(MSO)部門會為F1認證翻新,剛剛就有這部車身編號63的F1出廠!經過3,000小時工時,rebuild引擎,根本回復當年新車質素!有證書之餘,車主還會有3D laser-scanned模型車以及記錄這經典款的畫集!其實,我最想知這樣翻新花了多少錢?應該夠買多一部跑車?
達到全新車級數,18個月的時間內,包括車廂內櫳Woking Grey皮革全新製作,還有Alcantara物料亦是重新包裹,換上新軚環。車身則以Magnesium Silver新塗裝,這個步驟用上約900小時去完成,最後就是6.1公升自然吸氣引擎,亦都經過完全rebuild,廠方更作路試及賽道測試,確保馬力達618hp才交車。
而這部「新車」,則會於本月6日至8日在英國Hampton Court Concours d’Elegance展出。
電火難救熄,如果電動車發生意外,電池受損起火,似乎難以避免燒剩棚骨?這輛在波蘭的Lucid Air就因為避開接車而撞柱,而電池損壞之後起火,多隊消防隊到場,但最後都未能盡快救熄,似乎要研究吓引入新技術救電火... ...
autonews
【睇片】Lucid Air燒剩棚骨 電火難救要研究
26 Apr 2024
好耐冇睇Carwow嘅Drag Race,今次三部主角都係有hybrid動力嘅supercar。當中有林寶堅尼(Lamborghini)最新嘅Revuelto,6.5公升V12配三個電動馬達,1,001hp馬力,1,062Nm扭力,四驅,八速雙離合器波箱。對上法拉利(Fer ...
autonews
【睇片】Hybrid超跑Drag Race 林寶Revuelto Vs 法拉利SF90 Vs 保時捷918
25 Apr 2024