{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Oct 2017
最男人最棹忌就係當「兵」,浪費自己金錢心力時間之餘又助長歪風,真係可免則免。但如果有機會做真正保家衛國嘅士兵,你又會唔會入伍?如果部隊入面有個好似Maria Miri Domark咁嘅超性感士兵姐姐,你又會唔會撲住去?我會架。

Maria今年21歲,擁有一頭金髮、清秀面蛋嘅佢來自以色列,目前係一個喺Instagram有成80萬Fans嘅當紅模特兒。但其實佢仲曾經係以色列國防軍嘅其中一名士兵,即係靚之餘,戰鬥力可能仲高過你同我。不過以色列其實有規定所有18-26歲嘅女性公民都要服役兩至三年,所以嚴格上每一個以色列後生女都當過兵。但我諗靚到咁、身材好到咁嘅兵就唔多啦。

睇返Maria近期嘅相,相信佢已經從軍隊退役,可以專心模特兒事業。咁對我哋黎講都係福氣黎呀,女兵係型,但著好多衫架嘛!佢著泳衣嘅殺傷力大好多囉!
maria_domark on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024