{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Dec 2017
作為一個普通嘅男仔,最怕就係遇到冇常識嘅女仔:唔識路、「世界杯捧曼聯」、Android機=Samsung,呢啲聽到就真係令人想大巴大巴扯落去——除非,你有呢位「似鳥沙也加」咁靚啦,咁我就原諒你啦。

似鳥沙也加係近日日本網絡爆紅嘅一位美少女——有幾爆?到12月17日為止佢都係得四萬令Followers,但截止19日為止已經升到超過75000,升幅將近一倍!咁點解佢咁紅呢?就係因為佢為日本網站拍攝咗一輯於浴池內嘅性感寫真,眼大大嘅王道美少女模樣加上G Cup上圍就足以令佢成為網民新寵!

除咗靚之外,佢喺訪問中仲透露自己由高中輟學以黎,除咗出去打工之外一直都留喺屋企,所以佢從來冇去過唱K,仲唔知世上有支飲品叫「可爾必斯」(乳酸飲品,喺日本同台灣非常出名),可謂毫無生活常識。但唔緊要,佢嘅外在美完全可以掩蓋佢內在嘅不足!常識呢啲粗重功夫你交畀我得啦!嗱天台就有金魚嘅…

uw.sayaka on Instagram

kai-you.net

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024