{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Sep 2018
男人最怕自己身體變軟,但同時又最怕遇到嘅女人身體變硬,因為女人身上嘅硬嘢,大多都後天加建嘅外來物,而你知男人一去到呢方面就好支持「原裝正版」嘅!但有時軟又未必真係最好,唔信你睇下以下呢位澳洲美女?

Georgia Carter係一位來自澳洲昆士蘭嘅美女,今次20歲,就讀昆士蘭音樂學院,令人好想睇下佢個音…樂造詣去到邊。膚淺啲淨係睇個樣,佢高挺嘅鼻樑、明亮嘅相眼加上一雙櫻桃小唇,輪廓分明之餘亦有幾分異國風情。再睇埋落去,雖然身材略嫌豐腴,但就同時換來豐滿嘅上圍,而且睇佢心口隨住穿上不同服裝而形態變化萬千,相信內裏絕對係天然成份,大家唔怕巉親手啦!

不過,我估都有啲人會嫌佢胸前太受地心吸力影響,冇咗少女應有嘅彈性,所以「軟肉」係咪一定最好?咁就見仁見智啦!
georgiacarter33 on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024