{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Dec 2018
近年越黎越多人對於越南呢個國家相當感興趣,一來係因為當地係一個新興旅遊熱點,另一個原因就係因為大家慢慢知道越南其實好多靚女,而且各有風格同吸引之處!好似呢位「Liz Diamond」咁,就係一名行甜美清純可愛路線嘅歌手啦!

Liz今年25歲,係越南當地嘅一名歌手。自細就鍾意唱歌嘅佢參加過好多當地選秀節目,除咗贏過5億越南盾(17萬港紙左右)嘅獎金,仲去過韓國受訓及以組合身份出道。或者就係咁,所以比起一般越南美女,Liz少咗幾分東南亞女生獨有嘅熱帶媚態,反而更似日本韓國嘅甜美偶像,更合乎大眾的口味。事實上如果我唔講,相信好多人都唔會估到佢來自越南啦!

更重要嘅係,喺清純外表之下佢仲有唔錯嘅身材,久唔久喺IG露一露,真係即刻打個冷震醒一醒,呢啲咪就係提神囉!
lizlime93 on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024