{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Mar 2019
三月已到,夏天將至,大家又係時候進行一年一度嘅減肥計劃。但你有冇諗過點解你年年都話減,但冇一次會成功?明明真金白銀買咗健身課程,但到最後都係唔願上堂?好簡單,因為你個健身教練唔係來自台灣嘅「西西」!

西西係一名喺台北嘅私人健身教練,喺IG到佢就話自己係個為「12345斗米折腰的女子」,但我深信佢會折腰嘅原因唔關幾多斗米事,而係關佢心口嗰兩大包米事,因為佢英文名雖然叫CC,但身材就肯定唔止C!就憑佢呢個負重,相信好多人都會好想同佢一齊做運動做到全身濕哂,咁減肥就事半功倍啦係咪?唔信你睇下你自己都蠢蠢「慾」動啦係咪?

ccluv610 on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024