{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Mar 2019
冇錯,又係「師傅帶進門,修行看個人」嘅時候啦!今次要同大家介紹嘅係來自俄羅斯嘅Katya Clover,呢篇文就先帶大家睇睇佢IG上面嘅相,之於NSFW嘅內容,就要大家自行Google啦!

其實若然你有留意開歐美嘅J圖,咁好有可能你都曾經見過Katya嘅作品,因為佢其實於2012年就已經出道,喺歐美AV界黎講都算係長青樹啦!根據我嘅記憶,Katya早期其實只係一位裸體模特兒,即係全身都畀你睇哂,但就唔會有男演員同佢做對手戲,係到近年先有大家夢寐以求嘅內容。總之大家上網搵就可以搵到各類作品,今晚有著落啦?

katyonok on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024