{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 Mar 2019
菲律賓姐姐喺香港大家見得多,但得罪講句,以我哋嘅審美標準黎講大部份姐姐都唔係靚女,所以搞到大家都以為菲律賓係冇靚女嘅。事實就當然唔係啦,好似呢位Ivana Alawi咁,就係喺菲律賓嘅靚女啦!

話就話係菲律賓人,但相信大家都睇得出Ivana 其實係「鬼鬼地」,原因好簡單,就係因為佢其實係一名混血兒,父母其中一方係來自北非國家摩洛哥,兩隻相結合後就得出Ivana呢個既有西方女性輪廓,同時又兼備亞洲女性柔美特質嘅靚女。講開又講,你知道點解香港啲「姐姐」都唔係太靚嘛?一來靚就唔使去香港打工,二來靚到咁一行入門口就得罪女主人啦係咪?

ivanaalawi on Instagram

IvanaAlawi on Facebook

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024