{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Feb 2019
卻說琴日北韓領導人「金仔」金正恩同美國總統「侵侵」特朗普就去咗越南開會,期間有個越南女仔為金仔獻花,啲報紙就話佢係校花又盛。大家都知我成日介紹越南靚女,對比起我平時寫開嘅,獻花嗰個其實都係普通靚,比佢靚嘅越南女仔大有人在!隨便搵呀「nruburn」出黎都夠殺啦! 

「nruburn」係一位幾神秘嘅越南美女,或者係因為語言不通,但我能夠搵到關於佢嘅資料幾乎可以話係零,本名係咩唔知、來自越南邊度唔知、目前幾歲係咪讀緊書都唔知,唯一知道亦係大家眼見嘅就係佢非常靚女,濃眉大眼雙目炯炯有神但又唔會太過剛強,鵝蛋面形再加清純黑長直亦倍增嬌柔,就算打扮一啲都唔性感都絕對係視覺嘅享受!如果當初安排佢去獻花畀呀金仔,話唔定佢更加開心就咩都傾得成啦!

nruburn on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024