{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Mar 2019
體育係好多男人嘅最大嗜好,而雖然你哋好多人都唔會認,但睇女明顯地都係男人們嘅另一大興趣,咁似乎我哋就可以總結男人都係鍾意睇波嘅?不過既然呢兩樣都係男人嘅最大嗜好,有冇得撈埋佢哋黎做瀨尿牛丸啦笨呢?咁就緊係有啦!

就係因為知道你哋班男人鍾意睇波又睇女,所以外國唔少體育節目都會搵靚女做主播。好似呢位「Chisportschick」Taylor Mathis就係Chat Sports嘅主播。平時睇佢做節目你可能都覺得冇咩嘢,但睇下佢個IG你先知道原來佢都係一個身懷絕技嘅人。相貌四四正正唔算非常標青,但身材就勁到揹住兩個籃球喺心口咁,條腰鬼咁瘦之餘個Pat Pat又好有肉,係真真正正嘅葫蘆身型!有佢咪就係可以滿足大家一次過睇波同睇「波」嘅心願囉!

chisportschick on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024