{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 May 2019
早年深夜系列尺度較大嘅時候,我好鍾意因應啲女仔嘅國藉起個「字頭」出黎,咩「越南越愛」、「俄羅多姿」盛盛盛咁,但其中有一個字子頭係我諗到好耐,但因為搵唔到嗰個國家有咩靚女而一直都冇用過——直到依家!

呢個「Ellie Lou」Instagram網名叫「Fitykitty」,我唔知點解佢有咁多個名,但憑佢用「高棉話」黎寫自己IG上嘅自我介紹,我就相信佢係一個柬埔寨人,而且係一個有著過份身材嘅柬埔寨美女!一般黎講見到佢呢啲漫畫先有嘅身材,大家都當佢有後天加功過,但佢就曾經喺其中一個Instagram貼文中話自己係「Natural Body Natural Mind」,佢又究竟有幾Natural呢你估?

fitykitty on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024