{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Oct 2019
女仔因為減肥而變靚嘅故仔我哋聽唔少、睇唔少,但你有冇諗過一個女仔增磅其實都係變靚嘅方法?來自越南嘅Nguyễn Thị Thuỳ Trang就係因為兩年內增咗廿磅,先有你依家見到呢個身材啦!

睇返佢IG上面嘅對比圖,2016年時佢仲係一個前後都扁嘅女仔,但喺兩年間透過做運動增咗20磅,練出一個渾圓豐滿睇落仲好彈手嘅Pat Pat都算啦,仲非常違反常理地練出胸前兩團堅挺,嗰廿磅完全放啱位置,再加上佢本身就已經好可愛嘅包包面,就成為一個秀色可餐嘅性感小妹妹!亦再一次證明女仔唔係瘦就好睇,瘦得黎你都畀返啲肉黎呀,唔係都唔知個視線停喺邊好。

_trangthuy on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024