{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Nov 2019
今個夏天大家應該都冇咩心情去沙灘扮曬太陽實質睇女,所以未必知道目前流行嘅泳衣款式究竟係啲咩。放心,我作為大家睇女方面嘅情報來源,責任上都要同大家介紹下嘅!就睇下呢位Kaylee Killion親身示範啦!

近兩年外國最流行嘅款式,就係呢種高衩泳衣,賣點前面會露出兩邊盤骨,後面就會有類似T-Back效果突顯Pat Pat,對於下身(包括腳)曲線曼妙嘅女性相當有利,但香港地就較為少見,一來正面露嘅部份會更貼緊中間恥丘位置,要有相當勇氣先Carry得到,二來高衩泳衣嘅重點係個Pat Pat到,如果個Pat Pat唔夠圓唔夠翹唔夠多肉,效果就大打折扣。嗱Kaylee就示範得好啦!順帶一提,Kaylee都有開設Patreon賣「冇碼相」,實際有啲咩睇就要靠大家自己發掘啦。

kaylee_killi0n on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024