{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Nov 2019
好多時我哋以為靚女就一定係做藝人、做Model、或者依家可以做網紅,靠個樣搵食。但其實呢個世界有好多靚女都係安安穩穩咁打份工,冇諗住要紅要人氣。只不過靚女就如漆黑中的螢火蟲一樣,就如佢唔故意做啲咩,一樣都會吸引到人嘅注意,好似呢位「Judy Cheng」就係好例子啦!

上星期於台灣討論區PTT有人Post咗Judy嘅幾張性感泳衣照出黎,瞬間就傳遍整個網絡,當時佢個IG只係得二、三千人Follow,正職係行政助理,即係一般OL黎,但一夜爆紅之後依家已經有過萬Fans。事後佢喺IG到話呢個IG其實係佢想參加某個活動,活動又要求參加者要有粉絲專業所以先開,根本就冇諗過自己會成為真正嘅網紅,好多各位支持!見到靚女,仲要身材非常好,作為男人當然要支持一下,但我亦都希望佢將來千祈唔好因為多咗Fans就失去咗依家嘅親切感呀!

judychengla on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024