{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 Jan 2020

脫衣舞,作為一個香港人會接觸到呢三隻字,大概就係去泰國嘅時候,但如果依家話你知上網就可以睇到脫衣舞孃,你又會唔會有興趣?

嚤戴返個頭盔先,呢位「Thathoneydip」目前官方身份係一個Twitch直播主,主要直播內容亦同脫衣舞毫無關係,甚至亦唔係Twitch上常見嘅打機直播,而係啲生活日常吹水閒聊,但我喺Reddit發現一個開立於2018年、關於佢嘅Subreddit,個介紹就話佢仲有個身份,係紐約嘅脫衣舞孃,再Search下亦發現有相關照片,唔知佢依家係冇做定唔講啦。雖然以大家平時睇開嘅標準,今年28歲嘅佢可能妝太濃,但淨係睇佢個前凸後兀中間結實嘅漏斗型超級身材,的確又係幾吸引嘅。

thathoneydip on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024