{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 May 2020

講起寫真女星,我哋第一時間會諗起日本,畢業日本演藝界素來有「所有女星都係寫真女星」嘅優良傳統,未紅嘅出寫真有可能爆紅,紅咗嘅出寫真又更加紅。但事實上,好多國家都有各自嘅寫真女星,只係存在嘅形式唔同咁解啫。

好似呢位「Leeesovely」咁,今年25歲,身高162cm,體重43Kg嘅佢,就係韓國嘅一位寫真女星,曾經推出過好幾本電子寫真,亦有經營自己嘅Youtube (不過得區區二千個訂閱)。睇佢嘅身材數字都知佢屬於纖瘦型,但奇就奇在佢瘦得黎個心口依家有料,而且個樣一啲唔膠仲非常可愛!但佢啲寫真似乎就尺度唔細,因為我抱住為大家服務嘅心態 (真架) 撳入去睇,發現佢竟然要實名認證你足19歲先睇到本寫真係咩樣……我就認證緊架啦,希望佢唔好令我失望啦!

leeesovely on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024