{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Jul 2020

一到夏天,啲女仔就話要買泳衣,但香港其實就冇咩特別出名嘅泳衣品牌——當然你都可以話我唔識,但我起碼知道台灣有個好出名嘅泳衣品牌叫「Wave_shine」(利伸冇收錢),我仲知道佢哋個行銷總監Abby本身都係一個靚女黎添!

圖片:abbysiao on Instagram

講真只要你有Follow下啲台灣靚女IG,而又夠八卦走去撳開佢哋啲Tag黎睇下,咁你有好大機會見到過人稱「美波神器」嘅「Wave_Shine」呢個牌子,多到連我都知你就知佢網上行銷玩得幾成功。而呢啲成功策略背後,就係呢位Abby Siao蕭珊珊主導!而且佢唔係得把口架,佢自己個個人IG都有好多著住自家品牌嘅泳衣照,用身體話你知佢啲泳衣有幾咁好睇,再加上佢充滿知性美嘅成熟氣質,某啲角度睇仲有些少似關芝琳!真係好有女人味囉! 

圖片:abbysiao on Instagram

abbysiao on Instagram

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024