{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Jul 2020

早排仲未再有限制令,好多人都去沙灘去船P,當然大家就會見到唔少靚女嘅泳衣圖。但講真我哋男人冇咁膚淺,唔係話所有女仔一換泳衣我哋就覺得好睇架!我覺得起碼要係好似呢個Olivia Brower咁囉!

圖片:oliviabrower_ on Instagram

嗱,你可以唔信我,但你要信著名雜誌《Sport Illustrated》佢哋已經搵咗呢個來自美國嘅廿四歲美少女影咗好多輯泳衣相,好明顯就係認同佢著泳衣係好睇。當然你都可以唔信佢哋,你用自己對眼去佢個IG到睇下,佢呢個豐滿上圍配纖瘦腰肢著起泳衣係有幾咁好睇幾咁搶眼!相比之下其他女仔著泳衣係咪唔多吸引呢——講就咁講但其他女仔著我哋都會睇嘅!

圖片:oliviabrower_ on Instagram

oliviabrower_ on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024