{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Aug 2020

呢個世界有種女仔被稱為「小清新」,大概即係講緊啲樣貌甜美、鍾意著白色紗裙、身材唔豐滿甚至可以係平平冇奇嘅女仔。但今日要介紹呢位「小清欣」就唔同,最起碼,佢一啲都唔「小」先。

「小清欣」喺IG上自稱「大麻系藥師模特」,點解係大麻我就唔知,但睇佢嘅IG Story的確可以知道佢喺藥店或者診所之類嘅地方返工,而睇佢IG啲相亦可以見到佢「模特」嘅部份——又或者主要黎講係睇到佢心口嘅部份!因為佢樣貌雖然絕對唔差,單眼皮亦有自己特色,但相比之下佢豐滿到遮都遮唔住、而佢亦冇諗住點遮嘅上圍,就實在係太太太搶眼!清唔清新我唔知,肯定唔係「小」先囉下嘛?

xinxin.yee on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024