{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Dec 2020

嗱平心而論,香港其實唔係冇靚女,實際上你要數其實仲唔少添!但點解香港男仔硬係覺得台灣、日本、歐美,甚至越南、泰國女仔更加吸引?就係因為好多香港女仔都少咗一個好重要嘅特點,一個呢位日本寫真女星「小湊優香」好大嘅特點。

圖片:y.miranic on Instagram

睇完佢啲相,你係咪以為我講緊個特點係「胸」呢?咁身材當然係好重要,但唔係小湊優香嘅最大賣點。今年26歲嘅小湊優香,最出名嘅其實係佢充滿溫柔嘅氣質,五官精緻而不拙拙逼人、酒粒可愛又兼具成熟魅力,揉合出一份令男人放下心防嘅姐姐氣息。而呢份溫柔,呢份體貼,可能就係香港女仔身上最少見嘅、香港男人最渴求嘅特點——當然胸有幾兩肉都會為溫柔加分嘅。

圖片:y.miranic on Instagram

y.miranic on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024