{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 07 Jun 2021

今日介紹嘅「染野有来」本身係一位演員,平時都只係拍下日劇同電影,同「性感」兩個字談唔上任何關係,但就因為一套綜藝節目而走紅,隨即被雜誌社邀請拍寫真,首次展露性感身材,嚇到班粉絲又驚又喜。

今年21歲嘅「染野有来」,2014年以14歲之齡參加雜誌「JUNON」選美大賽,揮低10,821名參賽者奪得大獎入行,從嗰陣開始就一直喺「JUNON」擔任Model,同時又會拍下日劇同廣告,曾經演過《我的裙子,去哪了?》以及《科搜研之女》等知名作品,直到上年出演愛情真人Show節目《別被狼醬所欺騙》而走紅,隨即被雜誌邀請拍攝首輯水着寫真,展示不為人知嘅一面。
身高只有157cm嘅「染野有来」,雖然冇勁爆嘅上圍,但勝在身材相當勻稱,著上淺色比堅尼泳衣顯得皮膚更加雪白。不過佢就冇打算轉行做寫真女星,想繼續做一個更好嘅演員,期待日後可以見到佢更多作品。

資料來源:twitter@yura_somenoinstagram@yura_someno

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024