{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 15 Jun 2021

根據現時嘅標準,廿尾嘅女仔都可以叫做輕熟女,咁去到三十歲究竟係咪叫中熟呢?繼我話,輕熟呢個概念應該係泛指有返咁上下歷練得嚟又富有女人味嘅女士,簡單一個句就係成熟(年齡及思想)又吸引啦。今日介紹嘅「本仮屋ユイカ」即使踏入三字頭,唔單只充滿魅力,身材仲Keep得好好,絕對唔輸蝕畀後生女。

今年33歲嘅「本仮屋ユイカ」,10歲就以童星身份出道拍日本教育電視「有趣科學」,期後攻讀日本大學演劇學系,讀緊大學嗰陣就經常參演電視節目及日劇,畢業後更拍過N套日劇及電影,當中較出名嘅有《在世界中心呼喚愛》、《沒有薔薇的花店》、《喇叭書院》、《二分之一的友情》以及《民王》等等,相信有返上下「劇齡」嘅朋友都會睇過佢嘅作品。

大家又點估到一向形象清純斯文嘅「本仮屋ユイカ」,原來暗藏誘人身材,不時就會拍寫真集畀各位粉絲欣賞。佢喺上年就遠赴新加坡及印尼取景,推出第5本個人寫真集《CANTIK》,肌膚依然緊緻白滑,真係點睇都唔似32歲(當時年齡)!

資料來源:twitter@yuika98_instagram@yuika_motokariya_official

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024