{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Apr 2022

雖然話大部份男人都鍾意女人,但口味呢家嘢總係有些少唔同,所以要知道一個寫真女星受唔受歡迎,最客觀嘅就係睇佢出過幾多本寫真、幾多隻寫真DVD,一直出就即係一直有人買、一直有人買就即係一直受歡迎。而今晚要介紹嘅呢位大原優乃,由2017年9月到2021年12月期間,就總共出咗近40本寫真集!好明顯就夠哂紅啦?

其實去年4月時我哋就已經介紹過大原優乃,現年22歲嘅佢乃係童星出道,10歲時就加入少年偶像團體「Dream5」,曾經上紅白唱過《妖怪手錶》主題曲,後來團體解散,大原優乃於2017年轉職為寫真女星,憑154cm身高配F Cup身材,加上日本人至愛嘅「Kawaii」樣貌,曾N次登上少年雜誌封面,從此踏出成為一線女星之路。

而近年少年雜誌會為部份封面女星推出「主題寫真」,簡單黎講就即係將封面寫真搭多幾張相,另外拎出黎賣賺多筆。而大原優乃3年幾內與各大少年雜誌合作出咗35套寫真,再加佢自己出嘅兩本寫真集,大大小小夾埋近40本!可見佢嘅吸睛同吸金能力有幾高!而且同一年前相比,睇得出佢少咗啲Baby Fat,成個人越黎越有女人味,睇黎只要佢肯繼續出,啲寫真都一定繼續大賣啦!

圖片:yuno_ohara on IG

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024