{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 May 2022

年紀開始大,開始擔心自己健康,所以我近排開始夜晚出街跑下步,不過今日咁大雨睇黎就跑唔到!但唔緊要!喺屋企一樣可以做運動!我就喺YouTube上搵到呢個叫做「なな」嘅日本YouTuber,佢拍啲片就係教大家喺屋企拉下筋、做下瑜伽咁!而且你睇佢啲片,同出面一樣咁大「雨」架!

喺Twitter上自稱係個OL嘅「なな」喺去年7月開創YouTube頻道教大家拉筋同做簡單瑜伽,驟眼睇你可能會覺得冇咩特別、啲動作亦唔見得有幾困難,なな亦全程戴住口罩遮蓋臉孔,似乎冇咩睇頭。

但正常所謂魔鬼在於細節中,仔細睇嘅話,你就會發現なな似乎係真空上陣,每次一挺起胸膛就會見到胸前若隱若現嘅兩點突起。而且瑜伽動作好多都要扒、要瞓、要烏企低身、要腿張開,即使著住鬆身衫,胸前豐滿嘅なな依然令到春光滿室!

久唔久なな亦會換上不同服裝拍片,有時更會同大家推薦內衣及泳衣,甚至會教大家如何防止胸部下垂——你話呢啲咁有教育意義嘅YouTube,係咪應該每條片都睇返十次八次先?

資料來源:ななの部屋 on YouTuber

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024