{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Jun 2022

雖然每次介紹來自泰國女仔,大家都會話佢哋其實係男仔,但無可否認嘅泰國的確有好多外貌身材都相當出色嘅網紅,其中於IG上有近160萬Fans嘅「Alicebambam」更可謂當中最為香港男士們熟悉嘅俵俵者。可惜嘅昨日泰國方面突然傳出惡耗,指Alicebambam因意外離世,享年僅27歲。

據泰國媒體報導,「Alicebambam」本名「Arisara Karbdecho」,而其友人昨日對外公佈,早於兩個月前Arisara因進食時不小心噎到而缺氧昏迷,靠呼吸機延命至昨日正式不治。友人指Arisara臨終前「像睡美人一樣」。翻查其IG,亦發現原本更新得頗為頻密嘅Arisara,於3月3日發佈最後一張相後就冇再更新。網民得知消息後紛紛湧進其IG留言悼念。

Arisara早於2016年就已經憑可愛樣貌加豐滿身材,以及Cosplay照紅遍泰國、台灣等地,我哋亦曾於2016年撰文介紹。如今年紀輕輕就香消玉殞,實在令人心傷。

資料來源:Khaosod.co.thalicebambam on IG

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024