{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 Jun 2022

香港呢排嘅天氣都係陰陰濕濕,就算放假都唔太想出街,不禁令人開始懷念起「陽光與海灘、比堅尼美女冇咩點著衫」嘅美好日子。正正就係呢個時候,我見到村島未悠為《週刊Young Jump》拍攝寫真時嘅呢條幕後花絮影片,睇住佢著住件泳衣仔係個沙灘上面又跑又跳又揈又盛,個心情即刻就好返哂呀!

雖然大家對於「村島未悠」呢個名未必好熟,但其實我哋去年都曾經介紹過當時仲係叫「MIYU」嘅佢。村島未悠於2016年加入日本韓系女團「CHERRSEE」,並以「MIYU」之名作為團內最年輕成員而出道;2017年首次於《週刊Playboy》水著出道,憑堪稱「偉大」嘅上圍闖出名氣,隨後就以水著偶像身份活躍於日本演藝界。去到2020年團體解散、2021年簽新公司後就改以本名「村島未悠」活動。

而日前佢自己個IG、以及《週刊Young Jump》個IG都公開咗村島未悠為雜誌拍攝首次單人封面寫真嘅花絮,除咗上面條「大奔走」嘅片之外,仲有一系列美感寫真!睇完之後我最大嘅感想就係:日本嘢真係又白又滑呀……我講緊啲沙。

圖片:gr_youngjump_official on IG、happy_miyu0827 on IG

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024