{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Jun 2022

唔少日本女仔自細嘅願望就係加入演藝界,做偶像又好、模特兒又好、演員又好,反正佢哋就係會想盡辦法留喺業界之中成就自己嘅夢想。但同時亦有人選擇急流勇退,從幕前工作退下來。好似今晚要介紹嘅呢位「斉藤優里」咁,就係其中之一啦。

現年28歲嘅斉藤優里從BB時期就已經係擔任緊模特兒,可見佢媽媽其實係非常熱衷於將個女推入日本演藝界。青少年時期嘅斉藤優里亦的確以加入如AKB48等偶像團體為目標,17歲時因為媽媽勸說而加入當時新成立嘅「乃木坂46」成為創團成員之一,演藝發展亦相當唔錯。不過佢於2019年就宣佈從團體畢業,去年更加宣佈退出演藝界,結束十年幕前生涯。

斉藤優里曾經透露,佢希望引退後轉為幕後人員,認為自己做過偶像及幕前,能夠好好完成製作人嘅工作。同時佢亦對時裝非常感興趣,希望有朝一日成立自己嘅服裝品牌。引退後佢雖然有保留IG,但就只有飲飲食食等普通日常照片,如果想睇到佢偶像時期嘅美貌,就唯有搵留下來嘅清純寫真啦。

IG:yuuri_3ito 

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024